.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون برنامه ریزی استانداری مازندران :
تدوين برنامه پنجم توسعه مازندران بر مبنای جهاد اقتصادی
ولی الله فرزانه : معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: تمامی رئوس برنامه پنجم توسعه استان بر مبنای جهاد اقتصادی تدوین شده است.

 معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت : مديريت فقهي(ولايت فقيه) تمام توطئه هاي دشمن عليه انقلاب اسلامي را خنثي نمود.

ولی الله فرزانه در جلسه شوراي اداري شهرستانهاي آمل و جويبار اظهار داشت: در ابتداي سال رهبر معظم انقلاب سال 90 را به نام جهاد اقتصادي نامگذاري نمودند و در سخنرانيهاي مشهد مقدس و عسلويه اهداف اين نام را تبين فرمودند و اشتغال،كاهش نرخ بيكاري و رشد اقتصادي كه از سياستهاي كلي نظام ميباشد را بعنوان قسمتي از اهداف جهاد اقتصادي ذكر نمودند و جلوگيري از حاشيه پروازي و تقويت ايمان را از ملزومات جهاد اقتصادي دانستند.

 

وی در ادمه گفت،بنظر مي رسد در ابعاد جهاني جهاد اقتصادي در تقابل جنگ اقتصادي است كه استكبار جهاني بر عليه انقلاب اسلامي تدارك ديده است و رهبر معظم انقلاب بعنوان ديده بان انقلاب به درستي در مقابل آن تدبير فرمودند.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران خار نشان کرد:استكبار جهاني در سالهاي اخير سعي بر ناكارآمدي ولايت فقيه دارد در صورتيكه با مديريت فقهي تمام توطئه هاي دشمن عليه انقلاب اسلامي خنثي گرديد و حضور مردم در 22 بهمن و حماسه آفريني آنان در 12 اسفند پيوند عميق رهبري و مردم را به اثبات رسانده است.

وی گفت :همه بايد سعي نمائيم تا فرهنگ رفاقت بعداز رقابت انتخاباتي را عمومي كنيم و آن را به فرهنگ عمومي جامعه تبديل نمائيم.

معاون برنامه‌ريزي استاندار مازندران با اشاره به اينکه اسناد توسعه اشتغال و برنامه عمليات برنامه پنجم در راستاي اهداف جهاد اقتصادي است يادآور شد:مخاطبين فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه جهاد اقتصادي دولت و مردم بودند كه بخشي از وظايف مغفول مانده و بايد براي مردم تبيين شود.

وي با بيان اينکه در سال‌جاري 6600ميليارد تومان اعتبار براي توسعه بخش کشاورزي در کشور تسهيلات ارزان‌قيمت در نظر گرفته شده است، گفت: از اين ميزان سهم مازندران 205 ميليارد تومان است که پيشنهاد داريم اين ميزان با توجه به اينکه مازندران قطب کشاورزي است افزايش پيدا کند.

فرزانه در پايان با بيان اينكه بر اساس قانون برنامه ،اعتبارات سالانه به كميته برنامه ريزي شهرستان ابلاغ مي شود اظهار كرد وظايف مديران دستگاههاي اجرايي استان در پيگيري مضاعف شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.